fredag 30 mars 2007

Länge leve flatismen!

Igår lagade jag och Amasonen vegotacos (jag vet, det är så svennigt att man blir alldeles rörd i ögat) och tittade på Mango Kiss. Det är en härligt tramsig film. Jag har sett den flera gånger och blir lika tramsigt förtjust i den varje gång. Sen diskuterade jag och Amasonen sexuella rollspel, och jag avslöjade min återuppväckta förtjusning över butchighet, både hos mig själv och hos andra, och hon förförde mig med sitt mörkröstade tal om wifebeaters och strap-ons, även om det bitvis drunknade mellan mina lår. Sedan låg vi utpumpade och svettiga på golvet och Amasonen berättade för mig om sina senaste sexfantasier, som smickrande nog innehöll yours truly. Kära lilla krumelur, jag vill aldrig bliva hetero.

2 kommentarer:

Rim sa...

Åh, vad skulle jag inte ge för lite vegotacos?!! Är det Amasonen for the win som gäller nu alltså? (Shit vilken personlig fråga egentligen. Nästan en sån man bara har rätt att ställa i förbifarten till riktiga polare... I'll take my chances i alla fall.)

Constantin: sa...

He he, med tanke på att jag fläker ut mitt kärleksliv här på nätet så vet jag inte om nån fråga egentligen är för personlig... sen kan man ju låta bli att svara på den ändå. Men om det är Amasonen som gäller, det vet jag faktiskt inte. Jag väntar fortfarande på gnistan. ;)