måndag 12 mars 2007

long like Jesus wore it

När våren kommer fylls jag av ytliga funderingar. Första varma dagen så sätter det igång, det slår aldrig fel. Och en av dessa måste jag faktiskt ta upp här:
  • Vilken är egentligen den nya flatfrisyren? Mohikan är ju tydligen passé (synd, jag tyckte det var både sexigt och bekvämt), rakat känns grunge... dreads funkar ju i och för sig alltid. Dreads luktar gott, dreads luktar hud utan lotion. När jag går på flatklubb luktar jag på dreads... Erhm. För mycket bisarr information? Sportflatans tuppkam still going strong har jag sett, med den där lilla fjongen i pannan, men sportflatorna och jag är som från olika planeter. Jag vet ju inte vad man gör med en bandyboll. Jag vet däremot vad man gör med pingisbollar, det har jag sett i Priscilla - Queen Of The Desert. Men hur ska man egentligen se ut i håret? Vad är nästa flattrend?

Och på tal om hår så är Mössan både tokflirtig och tokrolig:

(jag återkommer till msn efter att ha sköljt ur färg ur håret)

Mössan: hur blev det?

Jag: som vanligt. :)

Mössan: låter skitsnyggt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

nya trenden är att spara ut, i promise youuu /siri

Anonym sa...

Verkar som en härlig tjej, den där Mössan.

Constantin: sa...

Siri: Men hur långt då?

99% flata: Mössan är en topptjej av högsta kvalitet. Jag är en tursam (och otacksam) jävel.