tisdag 13 mars 2007

Varför har du så stor mun farmor?

Efter en session av hett grovhångel låg jag och Mössan ikväll och diskuterade typer. Det var rätt galet. Hon tänder på lite butchiga sportflator. Jag är vad hon kallar "kulturell och femme". Själv tänder jag på de lite egensinniga tjejerna, de ska gärna kunna poga lite fint. Mössan gillar bandy och vet inte ens vad poga är för någonting. Vi är helt enkelt ego och tänder på oss själva. Classy lassies.

För övrigt har jag varit med om något så traditionellt kyskt förut. Om vi inte har sex med varandra snart så kommer jag börja oroa mig för att jag måste plocka fram en vigselring för att få henne i säng. Jag börjar känna mig som den gamla perverterade haggan som desperat försöker slita av kläderna på någon stackars oskuldsfull liten rådjursögd flicka. Och då är hon ändå nästan ett decennium äldre än mig.

Inga kommentarer: