söndag 11 mars 2007

Shake yer tailfeather

Idag, dagen av idag, är en mycket intressant dag.
  • En av de tavlor jag jobbar på har utvecklat sig till något mycket intressant. Jag har knappt sovit utan arbetat hela natten, och ändå är jag sprängfull av energi. (eller så är jag möjligtvis övertrött och kommer snart bli väldigt flamsig)
  • Jag ska hem till Mössan. Jag har aldrig varit hemma hos Mössan. Det är jättenervöst, inte bara för att det är hångel på gång, utan också för att jag läser in väldigt mycket i folks hem. Vilket jag dumt nog har sagt, så nu är vi båda nervösa.
  • Korallnagellacket på, snyggmössan på, Gnarls Barkley och Ladytron i öronen. Yeah baby.

Det är dagar som denna jag vill dansa fram på gatorna.

3 kommentarer:

KuriÅsa sa...

Kan det vara Mössan som är orsaken till överskottsenergin och skaparglädjen?

Rim sa...

Och det borde du göra också! Det är fegt att skämmas!

Constantin: sa...

Ozzy: Mycket skarp fråga. Jag väljer för enkelhetens skull att lämna den obesvarad.

Rim: Jag dansade faktiskt. Fast ute på en brygga. Och bara Mössan såg. Men jag dansade. ;)