onsdag 7 mars 2007

Du skola icke älta.

Jo, jag gör det som Rim (http://yellowtokyo.blogspot.com) säger och gör det som faller mig in. Ältandet är så fruktansvärt oattraktivt. Det som faller mig in är detta:
  • Jag raggar öppet på Mössan, för att hon är snygg och rolig och kallar mig "sin fru" när hon kommer med bilen och hämtar mig på jobbet. För att hon inte är så jävla knepig.
  • Jag lägger Amasonen på is. Bildligt talat. Hon sitter i Stockholm och mår dåligt, och vill ingenting förutom att dricka bag-in-box och jobba skiten ur sig. Så jag släpper taget, och det är jävligt sunt, för både henne och mig. Just nu. Så får vi se sen, nån gång. Jag måste nog, trots allt, ha sex med henne igen, nån gång.

Tenta i övermorgon och jag och kombon har dragit på oss någon mystisk halsåkomma. Symptomen är att vi häller i oss te, utan någon som helst effekt, vilket gör att vi springer på toa as if our lives depended on it. Och så harklar vi oss som gamla boule-gubbar. Om en halvtimme ska jag möta upp med en jättesöt kursare och hasa ner till flatcafét numero uno, hälla i mig mer te och förhoppningsvis få in lite plugg på kuppen. Jag har fått veta att alla vet allt om alla där. Då är det tacksamt att jag är dålig på att stötta det "homosexuella etablissemanget", för hur länge jag än bor i den här stan så är jag alltid en newbie i deras ögon. Anonymitet är najs.

1 kommentar:

Rim sa...

Shit, vi är officiellt bloggkompisar.