onsdag 20 juni 2007

Bill, oh Bill

Det är så här: Jag har ingen tv. Jag sålde den för några år sen, tv är obehagligt. Detta ger resultatet att jag inte känner igen någon som har fått något av prefixen Idol, Bonde eller Big Brother. Det är ren lycka, jag rekommenderar det verkligen. Det resulterar även i att jag lägger märke till nya kommersiella band ungefär ett halvår efter alla andra, vilket är både positivt och negativt. Idag såg jag en notis om Tokio Hotel. Sångaren såg ut som hämtad ur nån manga, så jag var tvungen att googla dem. Och jag skäms. Jag skäms verkligen. För idag önskar jag mig följande:
  1. Att sångaren Bill var en kvinna.
  2. Att sångaren Bill var tio år äldre.
  3. Att sångaren Bill var lesbisk.
  4. Att sångaren Bill var min nya älskarinna.
  5. Att sångaren Bill slutade göra kommersiell högstadierock.

Bill är verkligen något av det sötaste jag sett på länge, i alla fall bland de som tillhör det manliga släktet. Jag skäms verkligen för att skriva det, men jag tänker göra det ändå: Jag vill hångla med Bill. Jag menar, titta bara:

2 kommentarer:

Linnea sa...

Haha. Själv har jag tv i lägenheten, men enda gången jag tittar på den är i avstängt tillstånd eller när det är Ugly Betty - och det kan jag lika gärna använda Pirate Bay för.

Anonym sa...

Haha Tokio Hotel är superstora här i Tyskland, flickorna svimmar när de ser dem. Så fick jag veta att det var samma sak i Sverige, de har tydligen börjat sjunga på Engelska också. Lillpojken i dreads och Bill är tvillingbröder! Det är ungefär allt jag vet om Tokio Hotel.

Men alltså, ser inte Bill lite ut som en tjej?