onsdag 2 mars 2011

Skoskav och Castro

Jag glömmer alltid bort att das überschnyggen kängen alltid förvandlas till mordmaskiner när man har gått i dem längre än en timme. Träsula + hårt läder = döden. Men jag är inte den som ger sig, så jag har gått med döden vid min sida hela dagen, morgon till kväll. Det är sånt som idioter gör, och du får kalla mig idiot det har jag ingenting emot. Vad gör man inte för San Francisco? Herregud staden är ännu vackrare än jag trodde.

Jag gick bland annat till Castro, för det ska man ju. Alla dessa regnbågsflaggor, jag kände mig alldeles uppspelt... tills jag insåg att området bara utgörs av bögar. Bögkultur kan vara både kul och charmig, men den är inte MIN. Såg ingen flatkultur. Alls. Såg ingen flata. De finns säkert där, men jag vete fan var. Som vanligt osynliga. Kände mig lite lurad faktiskt, trodde det skulle vara annorlunda här men flatkulturen verkar som vanligt vara dold och icke-kommersiell. Men området var i alla fall väldigt fint, och kanske kan mina flatdejter upplysa mig om smultronställena som jag missade.


Inga kommentarer: