fredag 26 mars 2010

Wam bam thank you mam

Tränade igår box för första gången på åratal. Tekniken finns väl kvar där inne någonstans, och jag har en lean mean hook om jag får säga det själv, men jag ser antagligen ut som fladdrig överkokt pasta när jag slår. Jag tränade med Brains, en gammal tjejkompis som jag återfunnit och nu har någon slags platonisk crush på. Vi var lika kassa båda två, men vi satsade stenhårt och hade sjukt kul. Efteråt var jag så kraftlös i handlederna att jag var tvungen att hålla i vattenflaskan med båda händerna. Det håller i sig även idag och jag har lite problem med tangentbordet. I morgon lär det värka som fan. Min kropp är en sån mes, I fart in its general direction.

B: Kom igen! Ta ut de där aggressionerna!
C: Jag är *flås* inte så *flås* aggressiv av mig!
B: Nej jag trodde inte det heller, men du får gräva, kom igen!
C: Jag är mer *flås* sån som *flås* vänder det inåt *flås* ha ha!
B: Ha ha, men nåt måste det ju finnas! Kom igen!
C: Jag vet! *flås* Jag slår institutionen på käften!
C: Karin! *BLAM* Ulrika! *BLAM* Karin! *BLAM* Ulrika! *BLAM*
B: *garvar, tappar balansen, ramlar omkull*

Ja det var tider det.

1 kommentar:

HeartBeaT sa...

Detta var det seriöst roligaste denna vecka! Men bra jobbat med dina aggressioner.
- Hahahahahaha