fredag 5 mars 2010

I dag är det fredag.

Tack vare The Wonders of Nätet, så vet jag att min partner precis har åkt klart sin del av stafettvasan, och att han skidade i ca 14 km/h. Rätt snabbt för en amatör. Det är så att man blir lite stolt. Snabb är han, min Kalle Stropp. Själv sitter jag på kontoret, lyssnar på podcasts. Heliga familjen, detta underbara program. Om ni inte redan har lyssnat på det, så lyssna på det. Nu. Seså, off you go, lyssna på det. Och om ni har andra program jag borde lyssna på, tipsa mig gärna.

Jag mailar med en dansk som heter Søballe i efternamn. Kollegan mitt emot mailar med en finne som heter Läppenen. Fniss fniss.

Jag är mycket laddad inför i kväll. Jag har lagt några Old Speckled Hen på kylning, och kommer snart omge mig med okomplicerade, hormonstinna män i designerglasögon. Splendid.

Inga kommentarer: