onsdag 31 mars 2010

Fyller mig

Ju mer jag dricker desto gladare blir jag! I går kväll till exempel, då drack jag väldigt mycket, och skrattade så mycket att jag fick kramp i magen, grät och var tvungen att luta pannan mot bordsskivan. Screw serotoninhöjande preparat, I'm going old-school. Däremot tror jag att det var mycket klokt att gå hem vid elva för att kunna jobba idag. De andra lär ha korkat upp den sista flaskan vid tre, för att sedan hugga in på mandellikören. Vid det laget har ju begrepp som "smutta" fallit ur medvetandet, så jag förstår att de kravlar runt i sin egen dödslängtan idag. Själv sippar jag försiktigt på mitt ingefärste, bygger på min lilla hemsida och har endast en mild huvudvärk av varianten "lätt bedövande bomull som inte gör nåt väsen av sig annat än att nynna lite svagt i bakgrunden". Så jag ler lite, men bara i mjugg.

Inga kommentarer: