torsdag 18 mars 2010

Blir fin av öl

Hå hå ja ja, nu är hon full också. Så blir det när man ska umgås med främlingar en hel kväll, då måste man dricka i kapp sin sociala förmåga. Jag fångade den jäveln till slut tror jag, och fick några nya kompisar som jag inte minns vad de hette. En fjantig juridikstudent sa att han kände igen mig och att jag såg ut som bruden från Twilight. Snacka om en komplimang med bett (ordvits, kul, hö hö). Klart tjejen är söt, men det var faktiskt ett bra tag sen jag var tonåring. Det är kanske inte direkt min dröm-look-a-like. För övrigt är jag en ypperlig medlem i quiz-lag. Jag är bra på musik, film och litteratur av det nördigare slaget, och har en ganska läslig handstil. Jojo. Men nu är en hemma igen, och hetsäter lite choklad så här innan sängdags. Life is just peachy.

Inga kommentarer: