onsdag 3 mars 2010

Så jävla illa

En riktigt sketen dag. Sketen sketen sketen. Jag vet egentligen varför man skriver i sin blogg och berättar att man har haft en sketen dag, för det är inte särskilt intressant läsning. Inte ens för en själv. Hela jag är en hög av i-landsproblem, ni vet av den typen som bara existerar i ens eget huvud och den enda anledningen till att de finns där är för att man inte har hungersnöd, naturkatastrofer och fattigdom att kämpa med i ens vardagliga liv. Jesus facking krajst. Jag försökte få mig själv på bättre humör genom att bära bort ett staffli till ateljén. Så nu finns där en radio, en lampa och ett staffli. Det behövs en soffa och en vattenkokare. Alla målargrejer förstås. Och några mattor så det inte ekar så mycket. Mmmm. Jag behöver distraktion. M åker iväg för att åka stafettvasan. Själv ska jag ut och supa med en hel klan av bögar.

Inga kommentarer: