onsdag 21 september 2011

The Sketchbook Project

Jag har behövt komma igång med skapandet igen. Stressen över Allt Som Är har skjutit det helt åt sidan, mina prylar står och samlar damm i ateljén. Ateljén som för övrigt är uppsagd, så jag måste dit snart och tömma den.Lite sorg i det, men samtidigt lite likgiltighet. Vad man än väljer att kalla det så var det ju bara ett rum, trots allt. Även om jag kommer sakna de sena nätterna när jag tassade i strumplästen genom den mörka tysta korridoren för att tvätta mina penslar.

Men. Men! För att komma igång igen så har jag anmält mig till The Sketchbook Project, som jag hittade tack vare Karin Granstrand! Det här är såna grejer jag går igång på. Som fan. Sen spelar det mindre roll om det jag lyckas krysta fram kommer vara av värde. Antagligen inte. Men jag har deltagit.

Inga kommentarer: