fredag 16 september 2011

Sämsta vaccinet EVER

Putain de merde! Gick och blev TBC-vaccinerad (krav från jobbet) och fick reda på att det kommer bli ett sår som tar upp till tre månader att läka. Under den tiden får jag inte bada.

Vad visualiserar jag när jag är som mest stressad? Jo, turkosblått vatten. Jag är ett vattendjur, jag är som lyckligast när jag ligger i spa't, jag LÄNGTAR efter att få bada, jag vill alltid bada. Eftersom jag inte har haft någon semester i år så har chefen lovat att jag kan ta en vecka ledigt i höst. Jag och M hade planerat att åka till någon lugn och pittoresk liten håla där man kan äta god mat, läsa bok och framför allt: bada. Det är det enda jag vill göra, det är mitt mål i livet. Helvetesjävlaskit.

Detta ska jag "fira" genom att ta några timmar ledigt från uppsatsskrivande och gå ner på stan i mina nya Afrikamönstrade tights, hetsäta något chokladigt och läsa varulvsbok. Så det så.

Inga kommentarer: