söndag 24 augusti 2008

Je suis un fyllesvin

Well, jag ville ha en praktfylla, och jag fick det. Först en förfest med en galen värdinna med stark dragning åt nudism och där någon övertatuerad snubbe hällde öl över mig och vi satt på ett kladdigt golv och diskuterade fan vet vad. Amasonen blandade drinkar som kunde ha frätt sönder stål och snart var vi alla kalas och jag skrålade Standing In The Way Of Control hela vägen till klubben, genom ösregnet. Väl där lärde jag känna en bög från Göteborg och vi blev varandras bihang hela kvällen. Eller nej, inte hela, för mitt i allting tog jag tag i så kallad "unfinished business", som nu kan klassas som finished.

Efter det dansade jag en sväng med bögen igen, krockade med en tjej som jag aldrig hade sett förr men som visste vem jag var genom nåt gammalt ragg, och cyklade sedan hem. Vinglade in i lägenheten, högljutt pratandes med mig själv, och däckade fullt påklädd på sängen. Vaknade i morse och hade gnott ut ena linsen och mådde som ett svin.

1 kommentar:

GenerationY sa...

gör det och gör det ordentligt...
prata högljutt med sig själv bör man förresten göra nykter som asfull - det är alltid bra.