måndag 19 maj 2008

Rules and regulations

Combustion är fasen den roligaste Malmöklubben för queers just nu. Jag önskar den var varje helg, men det sorgliga är att den antagligen inte skulle dra tillräckligt mycket folk. Så kul musik, så jäkla bra stämning! Jag kom direkt från en "konferens" på Bornholm (dvs mat, sol och öl och kollegor som säger "det tar vi inne på kontoret sen") så jag var mer än lovligt mör. Ville mest krypa ihop till en boll och sova några dygn, men på order av Amasonen lyckades jag både klä upp mig (rockabilly pops my cherry), äta plockmat, konversera med förfestgäster och hälla i mig några glas vin. Förblev spiknykter, vilket kändes som en skön motvikt mot senast (kvällen som försvann, om ni minns). Sprang in i den där bruden igen, hon som skapar spänningar. Jag litar inte på mig själv, och jag litar definitivt inte på henne, så jag skulle tro att jag gör bäst i att undvika henne i fortsättningen. Hon har ett sexigt skratt, mörkt och hest, och hennes hand är alldeles varm och torr. Men en sån deal har inte jag och M, och så länge vi inte har det så är det inte okej. Inte okej Constantin, hör du det?

Inga kommentarer: