söndag 29 april 2007

Var uppstår snoret?

Som ganska många av "dagens unga" så är jag överkänslig för tristess. Just nu är jag sjuk, och finns det något tråkigare än att ligga inne i ett berg av snorpapper medan man hör hur livet pågår för fullt nere på gatan? För att pigga upp mig själv lite så tittar jag på webbtv. DN:s webbtv för att vara exakt. Inom fem minuter har jag insett följande:
  1. Susanne Möller är skitsnygg.
  2. Halfsleeve är skitsnyggt.
  3. Jag saknar att spela x-box med fransyskan. När vi blev riktigt maniska kunde vi göra det en hel helg, och bara göra korta avbrott för sex och beställning av mat. Sömn var överskattat.

Jag har även sett lite film: Some Kind of Wonderful, Min granne Totoro och The Dreamers.

För övrigt rekommenderar jag att titta på lemuren på DN:s webbtv om ni inte har gjort det. Att ha en liten storögd knodd som sitter på ens huvud och käkar på en hårtest, det måste vara meningen med livet.

2 kommentarer:

KuriÅsa sa...

Totoro - bästa animén ever. Hurra! Krya på dig.

Rim sa...

Totoro!!!