fredag 27 april 2007

Man får inte glömma att andas.

En av mina män angående mina och Mössans drama queen-tendenser: "Vad är det för fel på flator? Känner ni att ni har en manodepessiv psykosroll att leva upp till som Mian fucking jävla Lodalen har skapat eller? Kan ni inte bara knulla, äta god mat, vara glada och supa? Ska det vara så svårt? Suck."

Jag omger mig med bitska små bögar. Då får man stå sitt kast, och bitas tillbaka. Men just i det här fallet så har han någon slags poäng, inbäddad i detta påhopp mot både mig, Mössan, flator i allmänhet och Mian Lodalen. Han har en poäng, för allt jag vill göra idag, det är att lägga mig i gräset någonstans ute vid havet tillsammans med Mössan, käka lite picknick och njuta av försommaren. Det går rykten om att det är precis vad jag ska göra också.

1 kommentar:

Rim sa...

Fy faen, vad trevligt det låter.