lördag 8 september 2007

Kontaktannons à la 03:24

Klockan är väl runt halv fyra. Jag hasar runt i en lägenhet som ser ut som Systembolaget efter en galen firmafest. Alla har hasat vidare till KB, eller Debaser, eller Inkonst, eller Alianza, eller hem. Jag lyssnar på Amy Winehouse och kedjeröker, fast jag har ju egentligen slutat. Har tydligen ingått i ett kreativt kollektiv bestående av nio män. Måste skriva om varje ord minst tre gånger eftersom jag är för drunken för att stava. Höär förrut ånt en se en meing. (så ser meningar ut om jag låter bli att korrigera) Självklart är hon inte kvar. Nej hon flirtade med mig och gick hem någon annan, gav mig en lång blick och gick hem med någon annan. Vad hände med den där trevliga asexuella fasen? Så jävla trött på det här. Full som ett as, bitter som en surkärring på Antabus.

Finnes: Lesbisk kvinna, 25 år, storlek 36, 168 cm lång, skostorlek 37, trygg i sig själv, inga issues, gillar Tom Waits och Tim Burton. Femme, men föredrar Converse framför högklackat. Attraheras av ambition och kreativitet. Kan nås på den här bloggen varenda jävla dag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hah. Livet suger.
Ska vi vara varandras rebound? *asg*

Nu får jag återgå till att träna dygnet runt för o inte tänka.

ajja sa...

Oh help. Jag hoppas du har riktigt med resorb hemma i dag. Jag lovar att förmedla din lekamen till bästa kvinna ja hittar!

Hejhopp sa...

Oh yeah! Jag är lesbisk, 25 år, storlek på byxorna 36-38, 166 cm lång, skostorlek 38-39, relativt trygg mig själv numer, har dock issues (eller andra kanske kan tycka det), vet inget om Tom Waits, men Tim Burton är mysig, jag är femme, och föredrar converse framför högklackat (äger inte ett enda högklackat par). Attraheras av lite alltmöjligt, men varför inte ambition och kreativitet? Hahahahaaaa.

Så synd att det stod "finnes" och inte SÖKES. :P

finula sa...

Elakt att flirta med dig och sen gå vidare.. men tror du att hon förstod vad som stod i smset, för det är inte lätt att skriva sms när man är full.. hehe

Anonym sa...

99%: En rebound på gymet kanske? ;)

ajja: Tack! Och nej, inte en resorb i sikte fanns det. Som tur var så var morgonen osedvanligt mild mot mig. *s*

blomma: Finnes, sökes, same same. Attraheras man av likheter eller motsatser? I vilket fall som helst låter du himla fin!

finula: Det är en womaneater, vad kan man säga... men något sms skickades inte, jag har smsförbud på fyllan. *s*

Hejhopp sa...

Haha! Jag vet inte, jag tror jag attraheras av motsatser och likheter, olika beroende på humör. :) Lite som med avocado, den ska vara mjuk - men inte FÖR mjuk! Dvs man ska vara lika, men inte för lika, och olika, men inte för olika. :)
Men visst, man gillar ju sin egen stil eftersom man skaffat den! Undrar hur heterosexuella tänker. Olikkönade par brukar inte ha samma stil riktigt, väl? Eller jo i för sig, men könade varianter.