söndag 8 juli 2007

Bli min lesbian och få en kattleksak på kuppen!

Ibland kommer det folk och ger mig saker. Idag har jag fått följande:

  • två meloner
  • en flaska dessertvin
  • ett ciggpaket (rökte en och blev kallsvettig. har definitivt slutat)
  • gratisprover av ansiktskräm från Clinique
  • en flyer från nån klubb i Berlin (tyska är nog ett låtsasspråk)
  • en kattleksak

Det verkar inte som om dessa gåvor kräver nån motprestation, men hur ska man kunna veta helt säkert?

För övrigt blev det ingen tjejfest. Det blev matfrossa följt av matkoma. Sen läggdags. Hade antagligen inte klarat av att stuffa med min 20kilosmage (chokladkaka är så tungt), men det hindrar mig inte från att känna besvikelsen bittra eftersmak, och planerar att inför nästa tjejfest betala främmande lesbianer utanför entrén för att få följa med dem in och leka med dem. Mina egna är, som sagt, alltför opålitliga. Jag betalar dem antagligen inte tillräckligt.

3 kommentarer:

Carolina sa...

Note to self: Läs alla inlägg innan du frågar något i kommentarerna...

Du var alltså i n t e där, nej. :)

Anonym sa...

Yes, jag har en malmöitisk läsare! Sköj! Hade ni kul då?

Carolina sa...

Jomenvisst är jag Malmöit! :)
Hade det sådär... var inte riktigt i fas, tyvärr... Jobbade i söndags så jag tog det rätt lugnt. Men det var rätt mycket folk där i alla fall och det är ju alltid roligt.