tisdag 3 juni 2008

Lata ögon vilar på en välsvarvad pojkrumpa

Idag hade vi genomgång av examinationsuppgifterna. En av mina favoritkursare började gråta. En annan såg ut som om om han skulle svimma, trots att han visade sig ha presterat bäst i klassen. Han förklarade någon gång hur möjligheten att få VG får honom att tappa kontrollen, och jag tänker att det måste vara jävligt jobbigt att vara honom, att alltid sträva efter perfektion. Vad är vi för sinnesjuka människor som går det här programmet egentligen?

Efter examinationen lunchade vi på Grand. Det är nåt med kristallkronor som får mitt hjärta att slå dubbelslag, och jag älskar när man får vackra linneservetter. Maten var också god.

Sen åkte jag till optikern och testade linserna, får spänningshuvudvärk på jobbet. Tydligen har jag lata ögon. Här stressar man skiten ur sig dag ut och dag in, men ögonen, de jävlarna, de tar igen sig bäst de vill! Så nu ska jag införskaffa ett par läsglasögon. M lovade att virka ett färgglatt band så jag kan hänga dem runt halsen. Sen ska jag bara klä mig i Gudrun Sjödén, hennafärga håret och köpa med mig stora träsmycken från mina boytoyresor i Afrika, så blir mitt liv komplett, jag är officiellt tant.

Nu ska M komma och laga min cykel. Det är nåt jävligt sexigt med folk som kan saker som inte jag kan, och han har lovat att göra det endast iförd avklippta jeansshorts och Brandonfrilla.

Inga kommentarer: