torsdag 19 juni 2008

So long cowgirls

Jaha ja, ja men nu tar jag mig en liten hållidäj. Först midsommar med systerystern, M och annat löst folk ute på nån ö någonstans i Östersjön, sen en vecka i M:s sommarstuga med annat löst folk. Där ska vi göra lösa saker som bygga en flytbrygga, läsa sjuttio romaner, bli uppätna av mygg, bygga en vedbod, bada... och äta hemskt mycket kaka om jag känner M rätt. Jag ska restaurera hans utedass, av den enkla anledningen att jag antagligen kommer vilja bajsa någon gång under veckan (särskilt om jag ska äta hemskt mycket kaka). Det är väldigt svennigt och butch alltihop och jag sliter mitt hår över packningen för jag har fan inga kläder som tål svenniga och butchiga saker. Mina "friluftsskor" är ett par rosa Converse, det säger väl det mesta.

Ha en go vecka allihopa!

P.S. Jag är förbannat förtjus i den här filmen, och jag har inte ens sett den än:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va härligt det låter! Vill också på semester.

Siquidem sa...

Renovera utedass låter som intressant, men se till att inte skita ner dig. I dubbel bemärkelse.

Anonym sa...

Åh! Denna filmen gjorde de otroligt mycket reklam för när jag bodde i USA, men den hann inte komma på bio tyvärr. Har sett den ändå, på olagligt vis. Det var kärlek vid första ögonkastet... så den rekommenderar jag!