tisdag 4 mars 2008

Saturday nights are never kind

Helgen har ägnats mycket åt att titta på fulla människor, dämpa fulla människor, styra upp fulla människor, dricka upp drinkar för fulla människor och hålla handen med fulla människor. Jag har även varit en full människa, något min kamera vittnar om. Inget säger classy lassie som pommes frittes inkörda i öronen. Mitt i vimlet hittade jag E, min gamla partner in crime som såg ut som en Monchichi i sin nya frisyr. Han hade med sig en brattig typ som kräktes genom näsan, mycket otrevlig vana tycker jag. Min gamla kompis Grafikern var på besök från goa Göteborg. Om jag skulle få omvända en av mina heterosexuella vänner, då skulle det vara hon. Suck. Sådant slöseri på en värld av pojkar som ändå inte förstår vilken diamant hon är. När hon utbrister "choklaaaad" så hon ser ut som ett litet marsvin, som jag ber henne göra varje gång vi ses, då smälter mitt hjärta.

Jag träffade inte min "blivande fru". Istället sprang jag in i min qx-dejt, och hon var snygg men jag var alkoholiserad och fokuserad på helt andra saker, och med mig får man köra ganska tydliga signaler för att jag ska nappa. Helst ska man nog klubba ner mig och dra hem mig i håret, men en menande komplimang funkar också bra. Synd då att tjejer är så dåliga på sånt. Uppvaktning och det där. Eller är det jag som rör mig i fel kretsar?

3 kommentarer:

Dummie sa...

Jag håller med. Tjejer är generellt dåliga på att ragga. Jag också!
Varför har inte vi tjejer fått lära oss sånt ordentligt?

Anonym sa...

Tror vi rör oss i samma, den börjar antagligen med "flat..."

Vi suger på det där.

Constantin: sa...

dummie: Jag tänker att det är det klassiska, om man uppfostrats till subjekt eller objekt. Omprogrammering sökes!

99%: Sug du.