torsdag 20 mars 2008

Vänner och svettiga böjelser

Visste ni att dejter med mig ger "mersmak"? Det visste inte jag heller, förrän igår, för då stod det i ett sms. Jag firade det hela med att studsa runt en liten stund och pipa på ett sätt som nog mest får en att tänka på hungriga marsvin. Fruktansvärt graciöst, I assure you. Sen ringde käraste P och förklarade för mig att jag nu stod vid inkörsporten till Total Svennighet (tack P), skrattade rått åt M:s svenniga namn, och utstötte de bevingade orden:
"Jag hade i alla fall vett att ligga med en kurd."
(herregud P, när ska vi egentligen ingå sån däringa partnerskap du och jag, väntar jag förgäves eller finns det en chans?)

Jag kan inte tänka på något annat än en viss pojkspoling just nu, men jag försöker i alla fall att PRATA om annat. Igår hade jag till exempel en diskussion om Bikram Yoga med Amasonen, något som jag har tänkt på länge och som skulle vara perfekt för både ryggen och löpningen. Synd bara att medlemsavgiften är ca 40 miljoner per år, och jag är student. Jag kommer vara fattig student tills jag är 29. Känns jävligt gött om jag får säga det själv.

1 kommentar:

Hejhopp sa...

Jag måste bara få säga: GRATTIS! :D
Ditt dejtliv verkar klart spännande - och gå bra dessutom! :)