söndag 23 september 2012

Det första...

... jag såg i dag: Martins pigga ögon, två centimeter från mina.

... någon sa till mig i dag: "Hej!"

... jag sa i dag: "Du stör, jag drömmer sexdröm."

... Sigge gjorde i dag: Vaknade, hoppade upp i sängen, la sig på min sprängfyllda blåsa och somnade om. Som varje morgon, med andra ord.

... jag åt i dag: ett gelehallon. Överskattat godis.

... sms:et jag skickade i dag: "Har han slutat spela house? Vad gör du i dag? Pluggar dig blå?"

... jag lyssnade på i dag: A Case of You - James Blake

3 kommentarer:

Mrs Oikari sa...

Geléhallon är inte äckligt men som du skriver totalt jäkla överskattat. Skulle aldrig köpa det frivilligt.

Martin är hans namn. Undra vad ditt är.

Hur som helst så gillar jag dig.

Constantin: sa...

Ojdå, det brukar jag ju inte skriva ut. Jaja. Så fort jag startat upp den nya, oanonyma bloggen så får du ett namn! Det är mycket knasigare än Martin. :)

Geléhallon: Det var en ren nödlösning. Själv är jag autistisk och håller mig enbart till choklad och hårt, surt godis.

Jag gillar dig med! Om du inte hade bott på andra sidan jordklotet hade vi kunnat hänga. :)

Sanna sa...

Hm, Martin. Tänk vad man fyller i själv när folk inte ger hela bilder. Jag trodde inte han hette Martin. Trodde han hette typ Mattias eller Magnus (bara för att min egen M gör detta... typiskt ego).