måndag 17 oktober 2011

Mina snubbar

Blev väckt av att en hårig snubbe slickade mig i pannan och en mindre hårig snubbe la huvudet på min mage. Två dudes som utgör min egen lilla familj, och som jag är väldigt kär i. Sigge för att han (obviously) är världens finaste hund, M för att vi har en nytändning på gång. Den har utlösts av alla de häringa öppna och ärliga samtalen som vi har ägnat oss åt på sistone, och det är som att jag vill torrjucka på honom mest hela tiden.

Vi har fortsatt prata om det här med att öppna upp vårt förhållande. Alla jag känner som lever i öppna relationer har hanterat det på olika sätt och har olika deals. Det måste på något sätt få växa fram långsamt, så vi hinner med att känna och tänka efter. Det måste vara en pågående dialog. Jag tror vi är något på spåren, och jag känner mig liksom typ lite stolt över oss.

Inga kommentarer: