fredag 6 januari 2012

Bra skit

  1. Vi rensar ut på vinden och M hittade ett par militärkängor som bara är lite för stora för mig. Om det inte vore för att min mössa har fladdrande öronlappar så hade jag nästan sett hård ut när jag nu är ute och traskar.
  2. Prezi. Jag förbereder min presentation av uppsatsen, och den görs i Prezi. Det är ett roligt program.
  3. Sigges ihopsydda skrev läker finfint. I dag fick han till och med springa löst ute vid havet och äta svanbajs.
  4. Catching Fire av Suzanne Collins. Uppföljaren till The Hunger Games, som för övrigt kommer på bio snart. Vi har den som ljudbok och har laddat varsin Ipod med den, så bitvis är det väldigt väldigt tyst i den här lägenheten. Det är dessutom rätt städat, eftersom man gärna vill sysselsätta händerna med nåt medan man lyssnar. Ska aldrig mer göra hushållsarbete utan ljudbok.
  5. Passioncurd. Fick det på nyår. Gult geggigt knark. En sked av det, och sen vill man aldrig någonsin äta något annat under resten av ens liv. M står och tillverkar det i köket as we speak. Fint som snus!

Inga kommentarer: