onsdag 21 oktober 2009

Sad and kinky

Det skulle ju hända någon gång. När man läser så onödigt länge som jag gör så är det klart att det måste hända. Universitetet är ju fan upplagt så att sånt ska hända, det är satt i system. Så vad fan. Jag kuggade en tenta för första gången i mitt liv. Det var inte ens en riktig tenta, och jag kuggade med ett poäng. Big fucking deal. Men shit vad det drar ned mitt humör idag. Sekunden efter jag fick reda på det kastades jag in i en patientsituation jag inte alls visste hur jag skulle hantera, och fick sedan "konstruktiv" kritik av min handledare som jag inte alls var i läge för att ta emot. Ovanpå det så gick jag i försvarsställning, vilket var så sjukt onödigt och som jag skämdes som fan över efteråt. I did not take it like a man, som man ska. Om man är cool. Idag har jag inte varit cool. Det finns mer, men jag vill inte ens skriva det i min kvasianonyma blogg.

Satt på bussen hem och stirrade hålögt ut genom fönstret medan mörkret föll. Kände mig 270 kg tung av all ledsamhet, inte för att jag har kuggat en tenta för det fattar jag också att det är en skitsak, utan av kontentan av idag. Allt som inte har gått bra i dag. Alla situationer som jag hanterat på ett kasst sätt. Jag lyssnade på Johnny Flynn och tänkte:
If you're having girl problems I feel bad for you son, I got 99 problems but the bitch ain't one.

Inga kommentarer: