tisdag 23 juni 2009

Så det så

Det är så jävla mycket som handlar om inställning. Förhållningssätt. Strategier. Jag möter en sommar som inte alls blir som jag hade tänkt mig, både positivt och negativt. Mer resor, mindre pengar. Kaaaan möjligtvis ses som en dålig kombo, men so be it. Jag tar med mig en vattenmelon och en vän ut på balkongen. Dagens soundtrack är Promoe, i alla konstellationer men utan Svennebanan. Imorgon drar jag ut på landet i en vecka, bortkopplad från allt som har med rinnande vatten och elektricitet att göra. Pekar finger åt ekorrhjulet en stund, om än i rent önsketänkade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du resa upp mot Dalarna så säg till. Men något säger mig att du beger dig till något betydligt flashigare. Som Paris, eller något annat lyxigt. =)

Constantin: sa...

Ha ha, I wish!! Men det är exotiska Blekinge som kallar. ;)