lördag 6 juni 2009

Glömde ta ur löständerna

Well, it's official. Jag har åldrats i förtid. Nu är jag en skröplig gammal kärring. Igår gjorde jag följande: Jobbade fyra timmar. Åkte hem. Fixade ärenden (försökte bl a rösta, men de jävlarna hade inga valsedlar från FI??). Åt middag, snackade skit och såg film med Tatueraren och Pipmakaren och deras fina hund. Vid tolv var jag så trött att jag tittade i kors. De gick hem, och jag stupade i säng. Bokstavligen talat. Jag vaknade i morse till en lägenhet med alla lampor tända och jag själv låg med kläderna på ovanpå täcket. Jag hade i alla fall lyckats få av mig linserna, för jag vaknade med glasögonen på, intryckta i ena tinningen. Det här hade varit fullt acceptabelt om jag hade varit packad. Men det enda jag hade druckit var en punköl och en kopp te. Jag är oroad. 
- Och besviken på att ingen, vare sig här på bloggen eller i verkligheten, vill diskutera prostatamassage med mig. Vanligtvis diskuterar jag alltid sex med Amasonen, men även om hon också slampade runt med män en gång i tiden så tror jag att det här är utanför hennes område. Måste uppsöka några bögar. Återkommer med rapport, vare sig ni vill läsa om det eller inte.

Edit: Har pratat med en bög. Han hade aldrig hört talats om prostatamassage och sa till mig att googla det. Tillbaka till ruta ett.

3 kommentarer:

h. sa...

Man kan tydligen ta en blank röstsedel och skriva Feministiskt initiativ, själv på. men man ska inte skriva FI, utan hela namnet, så funkar det.

Anonym sa...

Fanns massa F! valsedlar dit jag gick, bennys miljon kanske :)

Anonym sa...

Jag var beredd på att ta en blank valsedel och skriva på men hittade till min förvåning massa valsedlar i min vallokal.

Prostatamassage har jag ingen erfarenhet av öht.