onsdag 3 juni 2009

Prostatan

Alltså, det här med att ha sex med män öppnar ju upp för helt nya möjligheter. Medan jag åt min middag (kronärtskocka, mums) så surfade jag, tack vare Fabulous, in på denna eminenta blogg: http://therighttosatisfaction.blogspot.com/. Där kan man läsa väldigt intressanta inlägg om prostatamassage! Det lät hur kul som helst och jag var tvungen att direkt kasta mig på telefonen till M (som är i Kalix igen, bless him) och fråga om han hade fått prostatan masserad någon gång. Det hade han inte, men han hade hört nåt om att det skulle vara nyttigt att mjölka sin prostata. Fast det var visst inget sexuellt. I tron om att jag var flata så har jag aldrig tänkt på prostatan. Jag visste inte ens att det var en körtel, tills för en stund sen då M informerade mig. Hmm. Är det nån där ute som har testat detta? Jag är mycket nyfiken! Ska genast läsa vidare om detta.

Inga kommentarer: