söndag 21 oktober 2007

Klarifikation

Jag inser nu att mitt senaste inlägg var lite otydligt. Jag skulle alltså INTE ut och ragga manligt kött. Heteroerotiken är endast ett symptom på allmän torka, har jag någonsin med mig en snopp hem har det varit rent slumpmässigt cch resultatet av X antal tequilashots. Nej, jag blev beordrad att gå på tjejfesten på Indigo. Och gick gjorde jag. Men tappade helt fokus och blev en drinkare, en dansare, en flamsare. But not a lover. Alla söta tjejer flöt liksom ihop till en opersonlig massa, tror jag behöver en förfest där massan blir ansikten, som blir namn, som blir personer, som blir personligheter. Det där dansgolvsraggandet... det passar nog inte mig. Inte ens när jag är så drunken att jag dansar moonwalk offentligt.

5 kommentarer:

Carolina sa...

Så det var DU som dansade moonwalken minsann! :)

Jag var också där, jag var den som dansade electric boogie! :)

Hoppas du hade det lika roligt som jag hade!

/C

Constantin: sa...

Carolina: Det är såna kommentarer som gör en anonym bloggare väldigt stressad. Särskilt när hon inte vet vad electric boogie är för någonting. *s*

Carolina sa...

Haha! Du kan vara lugn... Jag såg inte dig... Du är fortfarande anonym, Lovar! :)Alltid kul att retas lite dock... :P

Du får googla electric boogie helt enkelt! : Sen kan det ju vara så att jag inte är så bra på det, så det inte alls såg ut som det du finner genom google... :)

På fredag är det Klubb Tomboy som jag är med och driver! Ni ska väl dit? :) Kolla www.tomboy.se vetja!

Constantin: sa...

Jag tänkte väl det, jag gjorde det ju diskret i ett hörn! (visserligen i ett hörn av scenen, men jag upplevde det ändå, i alla fall just då, som väldigt diskret)

Jag har googlat electric boogie. Och jag måste säga att det var den känns mystiskt välbekant... Är det inte den dansen man generellt tar till runt två på natten? Det känns som om jag har sett den förut... ;)
Kanske kommer förbi Tomboy och övar lite på den, ha ha.

Carolina sa...

DÅ lär jag ju veta vem du är! Jag kommer hålla ögonen öppna! Minsta lilla moonwalk-rörelse och du är FAST! Moahahahaaaa!

Hmmm... Visserligen är det ju JAG som har foto på bloggen... Så du hade ju haft det WAY lättare än mig... Inte för att jag hade kommit fram o sagt hej om du hade haft foto, nej minsann, nånstans får det vara slut på våghalsigheten!

Därmed inte sagt att jag inte kommer kolla efter nån som gör moon-walkdansen. Sådeså.

Ni ska väl gå paraden? Sambon min sitter just nu och sätter ihop bästa låtlistan ever (jo, jag lovar) att gå i parad till! Och jag har sytt banderoller till Tomboys flak. Åh, det blir så bra så bra såååå... :)