fredag 5 oktober 2007

Kalsongfunderingar och snorpapper

Det framgår mer och mer tydligt för var dag som går. Jag lider av ett litet butchkomplex. Vilket i sig är något bisarrt, då jag sett mig som ganska tydlig femmeaktivist sen... ja, sen jag kom ut. Men på senaste tiden har jag kommit på mig själv med att tänka och säga saker som "ser jag för brudig ut i det här?". Jag tycker om att inbilla mig själv att jag är lite butch ibland, något som alltid, utan undantag, möts av skrattsalvor från omgivningen. En av mina bögar sa häromdagen: "Möjligtvis är du androgyn ibland, men butch? Herregud Constantin, du har för fan rosa Converse och boxers med ugglor på." The man's got a point.

Djupare funderingar än så har jag inte att bjuda på idag (har jag det någonsin?). Min hjärna är full med snor, min näsa är full med snor, min hals är full med snor, jag är en stor jävla vattenballong med snor som bara väntar på att bli kastad.

2 kommentarer:

ajja sa...

Aj då. Krya på dig!

Hejhopp sa...

Haha! Man har inte så bra koll själv, verkar det som, på hur man femme/andro/butch man är!