onsdag 21 februari 2007

Blodig monogami

Oj, aj, oops, jag tror jag har försagt mig igen. Jag tror jag har flirtat. Med Mössan. Och jag tror hon nappade. Jag tror vi på lördag ska tillbringa kvällen ensamma med varandra. Jag tror jag nämnde något om Smirnoff-flaskan jag har stående. Attsikens om inte e-mail är farligare än att sniffa lim. Det går för snabbt att skriva, för snabbt att skicka!

Fast egentligen... varför inte? Mössan är nog rätt atletisk under den där prydliga klädseln. Och jag är ju trots allt singel. Ju mer jag tänker på det desto mindre kan jag skriva, för det finns så många "å ena sidan" och "å andra sidan" att jag blir alldeles snurrig. Om jag inte hade slutat röka hade det varit nu som jag hade gått ut och kedjerökt en halvtimme. Istället hetsäter jag solrosfrön och liknar mest en hysterisk hamster. En gång i tiden var jag en player. Sen hamnade jag i relationsträsket och sen dess har jag inte återhämtat mig. Nu är allt på blodigt allvar, och det kan helt enkelt inte vara sunt. Kanske skulle lite halmrullning med Mössan vara det som doktorn ordinerar.

Inga kommentarer: