lördag 26 november 2011

Plugg kan vara socialt


Utanför viner stormen Berit, men här inne har jag, Sigge och macen gosat ner oss bland kuddarna i soffan. Jag skummar artikel efter artikel i ett desperat försök att utöka min referenslista. Sigge sover och drömmer antagligen om att han jagar och äter löv. M sitter som en ostbåge framför sin dator och analyserar mätdata/surfar på Fotosidan. Jag hade tänkt gå och se Diskoteka Yugostyle, men jag ids inte. Det här det här som de kallar för Det Naturliga Åldrandet.

2 kommentarer:

LePoop sa...

Jag har flera gånger skrivit kommentarer men från telefonen så går det aldrig att posta utan man kommer bara till ett nytt, och tomt, kommentarsfält. Vid det laget har jag lackat ur och skitit i det. Men idag var det dags att faktiskt få iväg orden;

Er hund ser ut som en fårskinnspäls.

Constantin: sa...

Ha ha! Det är helt sant! När han blir för jobbig tänker jag att vi flår honom och slänger honom över en stol och så hoppla så har vi en Laminokopia!