tisdag 26 maj 2009

Sweet dreams are made of this

I natt drömde jag en helt fantastisk dröm. Jag var nån slags vampyrliknande varelse (fast jag tålde solljus), jag kunde röra mig väldigt fort på något slags krälande vis, vet inte riktigt hur jag såg ut men jag var Erotik personifierad. Jag skred omkring på tjusiga tillställningar i galaklänning och på undergroundklubbar i läder och nitar, och var jag än var så dyrkades jag, rum tystnade av hänförelse när jag klev in. Det var inte något jag kände stolthet inför, eftersom det för mig var helt självklart, det naturliga tillståndet. Över huvud taget kände jag inte mycket känslor, och jag var knäpptyst. Som ett tomt kärl, bara instinkt. Det enda som uppfyllde mig var lust, av den djuriska sorten. Jag gjorde ingen skillnad på människor, vem som helst var välkommen. När klockan ringde var jag mitt uppe i en tyst men vällustig trekant med två ansiktslösa främlingar, och jag vaknade med ett stort flin. Kände mig som en katt som legat och sovit i solen och sedan sakta vaknat och sträckt ut sig sådär njutningsfullt som bara katter kan göra. Hade jag kunnat spinna hade jag förmodligen gjort det.

Inga kommentarer: