måndag 11 februari 2008

Pins and needles

Idag hade Benknäckaren bestämt att det skulle bli akupunktur. Så han körde ner 30 nålar i ryggen, nacken och huvudet på mig och gick därifrån. Jag låg med ansiktet nerpressat i britsen och repeterade kranialnerver, ventriklar och detaljerna i öronsnäckan (tentavecka) tills det kändes som om mascaran hade klibbat fast i pappret och han skulle tvingas klippa av mina ögonfransar för att få loss mig. Blev långtråkigt. Till slut kom han tillbaka och drog ur nålarna och lovade att göra om det om en vecka. "Det låter finemang det", sa jag.

Det har dykt upp någon, hon som jag har nämnt tidigare. Lite i taget avslöjar hon mer om sig själv, och det var länge sen jag var så nyfiken på någon. Men jag vet inte ens om jag vågar ge henne ett alias än.

4 kommentarer:

ajja sa...

Jahaja!

Och så får vi inte veta mera?!
För att vara en anonym blogg avslöjar du jäkligt lite om saker och ting ju!

I know sa...

Jupps, vad pluggar du? *nyfiken i en strut* Jag tentapluggade också kranialnerver och ventriklar men typ två veckor före dig. ;-P

Constantin: sa...

i know: Det är hemligt. ;)

I know sa...

Det ante mig. =) Vad jag pluggar är nog också rätt hemligt. Även om det blir svårare att skriva, alldeles för mycket av mitt liv är skola numera. Små detaljer slinker igenom och tillslut gissar nog någon rätt.