fredag 18 februari 2011

Hemlös!

En vecka innan avfärd får jag reda på att jag har förlorat mitt boende i San Francisco! Stylisten jag skulle bo hos har fått ett jobb på nån "major studio" i LA och flyttar omgående.

Damn you Hollywood and your glitzy glamour!

Så nu blir det till att skriva käcka och lagomfjäskiga brev till folk på Craigslist.

Men först och främst ska jag åka till Linköping och supa lagom. Inte så som jag brukar. Lagom. Det är mitt mantra för helgen. Måttfullhet. Gud så borgerligt.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Kolla in http://www.couchsurfing.org/ annars... Kul sätt att träffa nytt folk, få massa bra tips på vad man kan göra dit man åker och dessutom få gratis boende. :)

Constantin: sa...

Ja couchsurfing är guld! Ska träffa lite folk genom den sajten, men för boende vill jag hellre hyra något... ska ju vara där en hel månad och behöver ha ett boende där jag kan jobba med uppsatsen i fred utan att vara otrevlig!