torsdag 3 februari 2011

God natt

Jag drömde att jag tog med nån random brud hem till mitt och M:s hus och hade sex med henne i duschen fastän jag visste att M låg och sov på soffan i rummet intill. Han vaknade, kom på oss, och gick fullständigt sönder. Bildligt talat. Då förvandlades han till nån svart snubbe (antagligen för att min hjärna tyckte att det var för otroligt att M skulle bli arg och aggressiv) som grät och skrek och slog mig. Det var verkligen som om hela han rasade samman. Och sedan gjorde han det ännu värre genom att vilja ha förlåtelse och vilja förlåta direkt, det kändes som att han sålde sig för att hålla ihop oss, som att han skulle utstå vad som helst. Jag kände bara dödslängtan. Jag vaknade illamående med en kvävande känsla av att precis allt var fel och att ingenting någonsin kunde bli bra igen, att allt var oåterkallerligt och att jag var en fruktansvärd människa. Jomensåatteh godmorgon världen.

Inga kommentarer: