fredag 16 juli 2010

Kändisspaning

Jag har ju glömt att skriva att jag såg Elisabeth Ohlson Wallin på Ribban häromdagen. Först såg jag henne bakifrån och tänkte "shit vad lik hon är Elisabeth Ohlson Wallin". Vit tröja, väst och utsläppt vindrufsigt hår. Finns det nån bild där hon inte ser ut så? Sen vände hon sig om, och var sig själv. Hon är fantastisk och jag dyrkar marken hon går på, men det kändes ändå lite som att hon var en karikatyr av sig själv. Hur många vita tröjor/skjortor och västar kan hon tänkas äga? Spelar roll, jag och min kompis ville egentligen gå fram och ta lite på henne, men vi bet oss i läppen och knöt nävarna tills våra naglar lämnade mörkröda märken i händerna, och så lyckades vi behärska oss. Hon var som en sällsynt fågel vi inte ville skrämma bort. Vi stod helt stilla och stirrade. Tyvärr så gick hon därifrån och lämnade oss, badandes i vår egen stalkersvett.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Grattis i efterskott! :)

Constantin: sa...

Tack så mycket! En börjar bli lite till åren... :)

Camilla sa...

"man blir inte vuxen förrän man fyller 50, och efter det går det bara nedför igen" citat från min kära pappa! :p