fredag 16 juli 2010

The Janitor

Vad har jag för nazistvaktmästare som SÅGAR NER TRÄD MED MOTORSÅG klockan sju på morgonen när 90% av alla runt vår innergård nog har semester? Vad är han för perverterad jävel? Vad får han ut av det? Står han där nere med bakåtkastat huvud och skrattar Det Stora Skurkskrattet utan att vi vet det eftersom det överröstas av motorsågens brölande? Jag har alltid ogillat honom, han är en väldigt liten människa på en konstant powertrip, och det här är egentligen bara en bekräftelse på det jag har anat länge: Han är hin håle i blåbyxor, kommen till jorden för att påminna oss om att livet handlar om smärta, hat och skräck.

2 kommentarer:

Femininum sa...

Jadu, vad ska man säga. Här fick jag nog när vägarbetarna började 05.45 en morgon. Vad fan är det liksom? får se vad kommunen svarar på mitt ilskna mail.

Constantin: sa...

Ren och skär tortyr.