söndag 25 april 2010

Jag vill göda dig

Två alkoholiserade nätter i rad, och ingen baksmälla. Gudarna ler mot mig. Jag ler tillbaka. Jag dansar runt i lägenheten till tonerna av Prince, och njuter av att ha fått mata mina favoritbögar. Jag älskar att mata folk, det är så... ja jag vet inte vad det är, men jag spinner som en katt av att höra folk humma gillande mellan tuggorna och se dem ta om för fjärde gången trots att de redan är proppmätta. Klappar mig själv på huvudet, att jag har blivit så vuxen att jag faktiskt kan laga mat när jag lägger manken till. Jag är numera till och med så vuxen att jag kan bjuda på en grogg efter maten utan att ha behövt planera det innan. Svindlande. Jag gillar't, och high-fivear mig själv och lufthigh-fivear Prince. Inte för att han bjöd på nån grogg, men hey, behöver han det?

Inga kommentarer: