söndag 5 juli 2009

Solen och jag

Jag har tillbringat två dagar på stranden med några av mina favoritflator. Det är lite sjukt faktiskt vilka snygga brudar jag har i min närhet, och det gjorde mig gott att spendera tid bland bröst, rumpor, långt hår, nagellackstår och saronger. Jag fick också snacka av mig om sex, något jag gör alldeles för sällan nuförtiden trots att mitt behov knappast har minskat. Enda nackdelen är att jag brände mig. På arslet. Och på vristerna. Och i korsryggen. Och på en fläck på baksidan av ena armen. Men framför allt på arslet. Jag har solskyddsfaktor 30, men vad hjälper det om man bara smackar på det lite oengagerat här och var och gör det alldeles för sällan? Jag är och förblir ett nöt. En bög garvade så han fes och föreslog att jag skulle doppa rumpan i yoghurt, men jag skulle iväg på filmkväll och man kan fan inte hasa omkring med en mjölkprodukt i brallan. Sociala konventioner and all that. Istället fick jag hasa ner lite granna i soffan, lägga upp benen på soffbordet, och låta rumpan liksom hänga i luften. Har man bara luft i huvudet så får man se till att man i alla fall har lite kreativitet i kroppen.

Inga kommentarer: