lördag 13 september 2008

En lördag som denna

Rakt genom S:t Petersburgs går det en sån där lång gigantisk klassisk kommunistgata. Centrum utgår från den, så jag antar att den är som en rysk Oxford Street, fast bredare. Där bor M just nu. Han ringde igår och berättade glatt att i Ryssland så är det så att om en person börjar köra mot rött så gör alla andra det också. En "det var han som började!"-regel. Ett underbart land. Hittills verkar han ha spenderat runt tre dygn i tullen men verkar inte ha behövt muta någon än.

Eftersom de flesta som läser den här bloggen är flator, eller i alla fall queers av något slag, så behöver jag kanske inte ge märket Frank Dandy någon större presentation. Räcker kanske att säga att säga att de tillverkar grymt snygga boxertrosor. Så snygga att du inte vill ha dem runt underlivet utan snarare på huvudet, så alla kan se dem. Jag inhandlade ett nytt gäng igår, och ett par orangea och svarta fick sen bo på mitt huvud hela kvällen. Fast man vill ju bära dem på det traditionella sättet också, eftersom de dessutom är fruktansvärt bekväma.

Kräket ligger och busar i min säng. Han visar ögonvitorna och är hur farlig som helst, och ibland morrar han så mycket att han måste hosta lite. Sen gnor han vidare, tills överkastet är alldeles skrynkligt. Nu fes han dessutom, så nu luktar det majs. Han är ett litet svin, och så charmig att det gör lite ont i hjärtetrakten.

4 kommentarer:

Hejhopp sa...

Sådana trosor har jag faktiskt aldrig sett! Jag får minus på flatpoängen! :) +ser till att googla+

Hejhopp sa...

Nu har jag googlat Frank Dandy! Jättesnygga ju! Fast jag tror just boxer inte passar min kroppstyp så bra, jag gillar mer såna dära... va hettere... som liksom är mer... utan ben. Haha, jag är verkligen ingen trosexpert märker jag nu! :)

Constantin: sa...

Hmmm, ja vad heter de... de heter kanske bara trosor? För tangatrosor är väl nåt annat?

Hejhopp sa...

Ja, jag menar varken tanga eller string! Men som är som en trekant fram lite grann. Utan små benhalvor som mest korvar sig. Boxer är snyggt när man har breda höfter tycker jag, men det har inte jag, så såna motverkar bara att framhäva det lilla jag har. Därför använder jag vad vi kan kalla "trosor" främst. :)

Förresten borde jag få lite flatpoäng för att jag INTE kan skilja på tros-sorter. :)