onsdag 29 februari 2012

Intresseklubben antecknar febrilt!

Gör er redo för ett rafflande inlägg om köksinredning.

Jag skrev i det här inlägget om min crush på Mastersstolen. I går provsatt jag den, och kom fram till att den inte var lika skön som jag hade trott. Jag har antagligen för knotiga armbågar. Dessutom hade jag hoppats att den gula varianten skulle vara lite mer klargul i verkligheten än på bild, men nej, den är dovt senapsgul. Jag lovordade stolen och sa till affärsägaren att jag snart skulle komma tillbaka, sen gick jag lättad därifrån, bekväm med vetskapen om att jag antagligen aldrig kommer sätta min fot i butiken igen. Istället har vi fastnat för en hederlig IKEA-stol, nämligen denna:

Rätt i storlek och färg för köket som går i vitt, ljust blågrått och svart. Jag gillar linjerna, och den är dessutom jävligt bekväm. Den största fördelen? Jag kan köpa tre såna här för priset av en Masters.

1 kommentar:

Mrs Oikari sa...

mycket snygg, mycket snygg!