torsdag 2 december 2010

Stygn och snö, men mest stjärt.

I morse var jag hos Skånes trevligaste läkare och tog bort några leverfläckar. Fler än planerat, det gick av bara farten. Jag blev klippt i och skuren i och ihopsydd, allt utan bedövning helt enkelt för att SÅ HÅRD är jag. Jag hoppas att det blir tuffa ärr.

Och nu sitter jag och stirrar mig blind på Gatwicks hemsida, för just nu är flygplatsen stängd på grund av snö, och de vet inte när de kommer kunna öppna den igen. Stjärt. Eftersom M är en resande människa och även en sån där organiserad människa som man hör om ibland, så har vi en megasuperplusplusreseförsäkring, men jag kommer fan så mycket hellre till London än sitter hemma med pengar i handen. Dubbelstjärt. Fortsättning följer...

Edit: Vi åker! Eller försöker i alla fall. C u laterrrr.

Inga kommentarer: