onsdag 27 oktober 2010

Känner mig lite utnött.

Så var då mitt livs nästa sista tenta avklarad. Antagligen klarad. Förhoppningsvis. Helt oproportionerligt stor var den, alla fick skrivkramp och alla satt kvar tills tiden gick ut. Galet, och slitigt. Ingen var pepp. Sen gick vi och fikade och köpte saker, som vi brukar. Jag handlade bland annat mat, så nu har vi mer i kylskåpet än öl och äppelmos. Vi har drunknat i måsten så mycket att vi inte känt att vi hunnit gå till ICA ens, så vi har haft slut på duschkräm i en vecka. Fått hälla vatten i gratisprover för att få ut det sista att gno in oss med. Living the high life. Men nu ska det bli andra bullar, jag har till och med köpt en sån där doftgrej som man hänger på toalettkanten, så nu kommer allt vårt bajs lukta satin silk. Det ösregnar ute och jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter. Stå ut med mig.

Inga kommentarer: