måndag 6 september 2010

Today's been a good day

I dag har varit en sån där dag då allt bara klickar. Då livet bara är fint.

Jag gick upp tidigt som jag hade bestämt. Morgonsolen färgade allt lite orange och jag kände mig inspirerad. Gick och tränade yoga. Kom hem och åt en stillsam och rejäl frukost. Inget illamående. Tror jag är nåt på spåren här, ska testa samma koncept imorgon. Gick till föreläsning, hade trevligt med mina homies som jag inte sett på länge. Var vaken.

Under lunchen var vi ute och gick, och jag sprang in i en av mina äldsta vänner. Som gav mig en stor bamsekram och såg glad ut. Jag trodde att han hade släppt taget om mig och har känt mig ledsen över det, men han såg genuint glad ut. Verkade ha det bra. Jag blev så jävla glad. Kanske tar vi den där fikan.

Efter dagens föreläsningar gick jag och tränade step. Det var trångt och skitjobbigt, men ändå obegripligt kul. Jag suger inte. När jag kom hem var M hemma, och vi hamnade på golvet och han tog mig dit bara han tar mig. Lycka!

Vi har också fått en portkod till huset. Alla som har besökt mig vet hur välkommet det är. Tog hyresvärden 2 år, men vad fan. Nu sitter den lilla boxen där vi dörren, och lyser i all sin prakt.

Jag hoppas att ni också har haft en fin dag.

Inga kommentarer: