torsdag 9 september 2010

Konsumera mera

Jag jobbar på ett företag där man kan bränna iväg hur mycket pengar som helst på en kundfest. Det bästa av det bästa, det mesta av det mesta. Det enda som saknas är att vi täcker in hela huset i bladguld. Min röda själ mår illa, och min gröna själ tänker bara "och imorgon kommer allting slängas". Jag isolerar mig framför datorn med hjälp av mina hörlurar (i dag är det mest Cookies N Beans som gäller, särskilt Beg, Borrow And Steal samt I Just Don't Have The Heart). Jag får sms om relationskriser som ger mig lite magont för där delar jag lite M:s längtan, dvs:
Alla ska få vara kära och alla ska få nuppa.
Jag försöker att inte lägga märke till all den febrila aktivitet som sker omkring mig, alla förberedelser för den här överdrivna festen, och istället tänka på att jag så fort jag har fått undan mitt pappersarbete kan dra härifrån. Sen ska jag äta middag med Amasonen och tjejen innan vi går till Dockplats 2010. Dit tycker jag även ni ska gå om ni är i Skånetrakten, för jag har hört från säkra källor att det kommer bli awesome.

Inga kommentarer: