söndag 29 augusti 2010

My finest hour

Jag och M har aldrig varit fulla tillsammans. Märkligt, efter 2,5 år, men så är det. Det hände inte igår heller. För M var ju nykter. JAG däremot, var ett dregg. Först var jag på samma fest som M, och då var vi båda nyktra. Sen gick jag på en annan fest. Några timmar senare var jag tillbaka, vinglig, rufsig, drinkkladdig, vindögd och babblig. M var lugn, samlad och ganska snart täckt i sin drink som jag hällde ut över honom. Som den gentleman han är så tog han ändå väl hand om mig och gick med mig på långpromenad runt centrala Malmö för att jag behövde gå av mig ruset innan jag skulle sova. Så jag inte skulle bli bakis. AS IF. Har varit oheligt bakis hela dagen, som vanligt. Spydde inte i bilen, good for me. M har varit en riktig hjälte och låtit mig vara ifred och inte tvingat mig att svara på tilltal. Han väntade till och med tills kvällen innan han började mobba mig för att jag igår ropade:
"Jag skulle bli en sån sjukt bra porrstjärna, jag har typ INGA kräkreflexer!!"

Inga kommentarer: